کنترل و مانیتورینگ بزرگراه

 

به منظور نگهداری ، کنترل و مانیتورینگ بزرگراهی به طول 170 کیلومتر در کشور چین که با عبور از میان چندین کوه دارای 7 تونل می باشد، از راهکارهای شبکه صنعتی شرکت ORing استفاده شده است .

در این پروژه نیاز به کنترل و مانیتورینگ بخش روشنایی ، تهویه هوا ، اعلانات راهنمایی الکترونیکی ، دوربین های نظارت تصویری ، تجهیزات اعلان خطر و تلفن های شبکه ای می باشد.  همچنین با توجه به شرایط سخت محیطی و آب و هوایی ، تجهیزات پیشنهادی می بایست از استانداردهای شبکه ی صنعتی پشتیبانی کنند از قبیل سوییچ با رنج دمایی بالا ، سوییچ مقاوم در برابر گرد و غبار و …

در این پروژه ، ورودی / خروجی دیجیتال سیستم های روشنایی و تهویه هوا به PLC ها و تابلوهای اعلان دیجیتال به دستگاه های سرور سریال ORing مدل IDS-342 متصل می شوند.  همچنین PLCها به سوییچ اترنت صنعتی IES-3062FX  متصل شده و از طریق پورت های فیبر نوری ،اطلاعات به مرکز کنترل منتقل می شود.

دستگاه های سوییچ اترنت صنعتی IES-3162GC نصب شده در زیر تونل ها نیز جهت انتقال تصاویر دوربین ها به مرکز مانیتورینگ می باشند و در نهایت ارتباط تجهیزات مختلف در مرکزمانیتورینگ از طریق سوییچ اترنت صنعتی RGPS-7244GP برقرار می گردد.

 

Key Products

IES-3062FX
فرم استخدام