Ip surveillance

سیستم نظارت تصویری IP شهری

راهکار اجرا شده در منطقه خاورمیانه
 

Roadway CCTV

یک سیستم نظارت تصویری IP که با بهترین کیفیت پیاده سازی شده باشد، مقرون به صرفه بوده، شهر را با بهترین کیفیت اطلاعات ایمن و سالم نگه می دارد. اما نظارت تصویری شهری بر پایه IP می تواند یک چالش بزرگ در خاورمیانه باشد ، مکانی که در معرض تغییرات گسترده ای از نظر دما و رطوبت قرار دارد (آب و هوای کویری با بارندگی شدید). علاوه بر این ، P.S.E قابلیت مقرون به صرفه مورد نیاز برای استقرار گسترده و انعطاف پذیر دوربین های IP است. همچنین ، امنیت گسترده شبکه باید اعمال شود تا از اطلاعات بسیار مهم در برابر  هکرها محافظت گردد.

با وجود تمام الزامات سخت شبکه های اترنت صنعتی که در بالا ذکر شد ، سوئیچ اترنت صنعتی مدیریتی اورینگ ( ORing ) برای پیاده سازی شبکه ی صنعتی  نظارتی مستحکم که مورد نیاز شهر می باشد ، انتخاب شده است. هر سوئیچ اترنت صنعتی مدیریتیIPS-3082GC  تا 8 دوربین IP PoE ( P.D ) را پشتیبانی می کند. سپس دستگاه های سوئیچ اترنت صنعتی مدیریتی   IPS-3082GC با ارتباطات فیبر نوری برای راه دور به سوئیچ اترنت صنعتی مدیریتی RGS-7168GCP متصل می شوند. این شبکه ها با استفاده از فن آوری های پیشرفته افزونگی اورینگ یعنی O-Chain و O-Ring محافظت می شوند ، که در صورت خرابی هر دستگاه ، بازیابی سریع شبکه ( کمتر از 10 ms برای شبکه های نرمال) را فراهم می کنند. برای تقویت پهنای باند در جهت مدیریت ترافیک افزاینده نظارت تصویری شبکه ، از قابلیت Port Trunking استفاده می شود.

محصولات اورینگ ( ORing )  همراه با ابزار مدیریت شبکه قدرتمند و بصری Open-Vision v3.0 ، قوی ترین محافظت ضد هکری از شبکه در صنعت را فراهم می آورند: احراز هویت DoS/DDoS auto preventionIP Police,RADIUS ، احراز هویت رمزگذاری شده SNMPv3 ، امنیت دسترسی و …. نسخه آینده Open-Vision از قابلیت Device Binding پشتیبانی می کند که  جایگزین قابلیت IP Police خواهد شد و محافظت قوی تری از شبکه فعال ضد هکر را نیز فراهم می کند ، و این اطمینان را می دهد که هیچ هکری نمی تواند خرابکاری یا سرقت هرگونه اطلاعات مهم را انجام دهد.

بررسی اجمالی پروژه

  • دوربین های IP PoE ، اطلاعات نظارت تصویری اولیه را در خیابان ها ضبط می کنند. چنین اطلاعاتی باید به موقع و مطمئن به مرکز کنترل تحویل داده شود.
  • سوئیچ POE صنعتی مدیریتی IPS-3082GC با پورت های فیبر نوری، دارای 10 پورت اترنت PoE که شامل 8 پورت    100Base-T (X) P.S.E  10/و 2 پورت گیگابیت Combo با سوکت SFP می باشد.
  • سوئیچ اترنت صنعتی مدیریتی با کارایی بالا و پورت های فیبر نوری زیاد RGS-7168GCP، دارای24 پورت گیگابیتی اترنت که شامل 16 پورت گیگابیتی Combo و 8 پورت 100/1000 Base-X با سوکت SFP می باشد.

الزامات پروژه

  • شبکه ی صنعتی اترنت مقرون به صرفه با قابلیت POE جهت روشن کردن دوربین های نظارت تصویری IP.
  • مقاومت بالای شاسی تجهیزات
  • مقاومت در برابر تغییرات گسترده دما و رطوبت
  • حداکثر پایداری و دوام شبکه
  • محافظت پیشرفته ضد هکر از شبکه

Ip surveillance

فرم استخدام