siemens-logo

ابزار دقیق صنعتی

به وسایل و ابزار صنعتی که برای کنترل و اندازه گیری دقیق کمیت های فیزیکی در صنایع و کارخانه های مختلف به کار می روند، تجهیزات ابزار دقیق گفته می شود. انواع ابزار دقیق شامل سنسور ها، ترانسمیترها، کنترلرها، ترانسدیوسر، رکوردر و نمایشگرها و …  است. برخی از کاربردهای آنها عبارتند از : اندازه ‌گیری درجه حرارت، اندازه گیری میزان فشار درون مخازن، اندازه گیری جریان سیالات درون مخزن، سرعت سنجی، رطوبت سنجی و … می باشد.

دستگاه های اندازه گیری، پوزیشنرها، تجهیزات ضبط و کنترل حلقه بسته بخش مهمی از سیستم را برای اتوماسیون فرآیندهای صنعتی تشکیل می دهند. سبد محصولی زیمنس دربرگیرنده ی رنج کامل و نوآورانه ای از تجهیزات اتوماسیون فرآیندهای صنعتی می باشد که در اینجا به بررسی آنها می پردازیم:

این تجهیزات  و سیستم ها بخشی از مفهوم اتوماسیون کاملاً یکپارچه شرکت زیمنس(SIEMENS TIA-Portal) را تشکیل می دهند، که این پلتفرم یک راهکار علمی سازگار برای امور اتوماسیون شما را تضمین می کنند.

شما می توانید از حاصل تجربه به دست آمده شرکت زیمنس از پروژه هایی که با موفقیت در سراسر جهان اجرا شده است، بهره مند شوید.

siemens-logo

سبد محصولی

 

ابزارآلات اتوماسیون فرآیند زیمنس(SIEMENS PI) و همچنین تجهیزات ابزار دقیق زیمنس(SIEMENS FI) با حضور گسترده در صنعت و فرآیندهایش و تجربه بالا در فناوری، به عنوان یک رهبر بازار جهانی در سیستم های اندازه گیری بحساب می رود. زیمنس راهکارهای بی نظیری از ابزار دقیق را مخصوص اندازه گیری فشار، دما، جریان، سطح و توزین مناسب برای کاربردهای شیمیایی ارائه کرده است.

محصولات هوشمند و قدرتمند این شرکت معیارهایی را برای دقت و اطمینان تعیین می کنند و می توانند به شما کمک نموده تا در رقابت ها برتری محسوسی داشته باشید و جایگاه خود را بهبود دهید.

  • اندازه گیری جریان
  •  فشار سنج ها
  •  تجهیزات سنجش درجه حرارت
  •  پوزیشنر ها
  • تجهیزات اندازه گیری وزن و سطح
Temperature-measurement-siemensl
Pressure-measurment-siemens
Level-Measurement-siemens
flow-Measurement-siemens
Weight-measurement-siemens
Positioners-siemens
فرم استخدام