راهکار اورینگ برای پروژه میدان نفتی چین

معرفی پروژه

مکان: Heilongjiang province ,China

نام پروژه: بهره وری مدیریت پیشرفته O’Ring از میدان نفتی Daqing چین

محصولات قرارداده شده: IGS-9084GP, IES-3240, IES-1160, IES-1080A

الزامات پروژه:

  • انتقال داده های معتبر
  • مقاومت در برابر محیط های سخت
  • قابلیت مدیریت و نظارت بر زمان واقعی

راهکار:

میدان نفتی Daqing بزرگترین و دهمین میدان بزرگ نفتی چین است. این میدان نفتی که در شهر هیلونگ جیانگ واقع شده است، سالانه 50-40 میلیون تن روغن تولید می کند. این میدان نفتی با مساحت 6000 کیلومتر مربع، شامل 48 میدان نفتی و گازی در مقیاس های مختلف، از جمله مناطق سارتو، زینگشوگانگ و لامادیان است. سایت های حفاری عمدتا در شمال غربی و شمال شرقی میدان واقع شده اند و 14 حوزه را پوشش می دهند.

در اواخر سال 2017، ORing شروع به تهیه سیستم های ارتباطی شبکه ای و سیستم های کنترل PLC برای شرکت میدان نفتی Daqing کرد. در آوریل 2018 ORing به یک تامین کننده دستگاه شبکه معتبر در حوزه نفت تبدیل شد.

یک ایستگاه مشترک میدان نفتی جایی است که فرآیندهای متعددی مانند جداسازی مایعات چند فاز، کمبود روغن خام، تثبیت روغن خام، اندازه گیری روغن، تزریق آب، تصفیه فاضلاب، فرآوری گاز طبیعی و انتقال روغن در آن اتفاق می افتد. سیستم کنترل در ایستگاه معمولاً داده ها را از طریق سنسورها و انواع ابزارها از طریق PLC جمع آوری می کند. داده های مربوط به دما، فشار، سطح سیال، جریان، رابط آب و روغن، گاز قابل اشتعال و شیر به مرکز کنترل از طریق یک شبکه اترنت صنعتی منتقل می شود، به کارکنان اجازه می دهد تا داده ها را در زمان واقعی کنترل کنند. بر اساس شرایط محیطی مرکز کنترل و اتاق های کنترل، مشتری انواع مختلفی از سوئیچ های اترنت صنعتی را که توسط ORing تهیه شده نصب کرده است.

IGS-9084GP به عنوان یک سوئیچ تجمیعی برای انتقال داده ها از اتاق های کنترل به مرکز استفاده می شود. با تنظیم کامل گیگابیت، IGS-9084GP می تواند ظرفیت کافی برای دستگاه های دیگر به پهنای باند مانند دوربین ها و NVR را فراهم کند. IGS-9084GP همچنین از نرم افزار مدیریت Open-Vision ORing پشتیبانی می کند که امکان مدیریت مرکزی و پیکربندی همه سوئیچ ها را فراهم می کند. بنابراین مشتری می تواند عملکرد شبکه را با کارایی بیشتری نظارت کند.

در هر اتاق کنترل، از سوئیچ های غیرمدیریتی IES-3240، IES-1160 و IES-1080A برای رفع نیازهای مختلف استفاده می شود. تراکم بالای پورت IES-3240 امکان اتصال طیف وسیعی از دستگاه ها مانند جریان سنج های الکترومغناطیسی، کنترل کننده های جریان، فشار سنج ها، مانیتورهای جایگزین و دماسنج ها را فراهم می کند. همه این سوئیچ ها از نصب DIN-rail، همراه با طیف وسیعی از دمای عملیاتی، انطباق با استانداردهای صنعتی و پنج سال ضمانت پشتیبانی می کنند.

با راهکار شبکه ORing، مشتری یک شبکه ارتباطی قابل اعتماد ایجاد کرده است، و اطمینان حاصل می کند که داده های هر دستگاه در زمان واقعی بدون از دست دادن داده ها به مرکز کنترل منتقل می شود، بنابراین عملیات بی وقفه حاصل می شود.

چرا اورینگ؟

  • راهکار های جامع شبکه برای کاربردهای صنعتی
  • طراحی درجه صنعتی شامل محدوده دمای عملیاتی بین ℃ 70 ~ 40- و 5 سال ضمانت
  • نرم افزار Open-Vision با قابلیت نظارت در زمان واقعی برای کارایی مدیریت بالاتر
  • تجربه و دستاوردهای فراوان در کاربردهای صنعتی
فرم استخدام