ACADEMY-EASYERTEBAT

ACADEMY-EASYERTEBAT

آکادمی ایزی ارتباط همزمان با روز دانشجو افتتاح شد. آکادمی ایزی ارتباط مجموعه ویدئوهای آموزشی جامع درباره شبکه، تجهیزات صنعتی شبکه، اتوماسیون صنعتی و راهکارهای صنعتی ارائه شده برای کارخانه ها است که به همت متخصصان ایزی ارتباط تهیه شده و در دسترس کاربران محترم قرار خواهد گرفت. علاوه بر این، کتاب های الکترونیکی در موضوعات مختلف حوزه شبکه صنعتی در سایت قرار گرفته که به صورت رایگان میتوانید از همه این ها استفاده نمایید.

آموزشگاه ویدئویی دربردارنده دوره ها و درس های گوناگون است که برای فراگیری آنها باید در دوره مورد نظر شرکت نمایید. پس از اتمام هر درس میتوانید آن را نشانه گذاری کنید و در پروفایل کاربری خود لیست دوره های مشاهده شده را به صورت فهرست وار ببینید. ترتیب و دسته بندی دروس ارائه شده بر اساس تجهیزات و راهکارهای شرکت ادونتک می باشد.

در این دوره ها با مفاهیم کلی و اصول شبکه، پروتکل های ارتباطات صنعتی مانند اترنت و سریال و انواع ارتباطات بر بسترهای وایرلس و کابلی آشنا و همچنین با اصول عیب یابی، ارتباطات، تجهیزات سخت افزاری مانند سوئیچ ها، روترها، مبدل های شبکه، تجهیزاتِ پَسیو و انواع کانکتورهای فیبر و مسی و… آشنا می شوید.

برای مشاهده آموزش های رایگان هر دوره فقط کافی است در وبسایت آکادمی ایزی ارتباط عضو شوید.

فرم استخدام