خدمات مهندسی و مشاوره

شرکت “ایزی ارتباط پارس” با تکیه بر توانمندی نیروهای آموزش دیده در بخش های مختلف ارتباطات و اتوماسیون صنعتی، به عنوان یکی از مراجع دانش فنی در داخل کشور شناخته می شود. علاوه بر آن، بر اساس تجربه استفاده از بستر های مختلف در طول سالیان متمادی، متخصصین این شرکت دید بسیار وسیع و دقیقی در خصوص مزایا، معایب و کاربری هر یک ار آنها داشته و بر اساس این تجربیات می توانند بهترین گزینه های فنی و مالی را برای پروژه های مختلف پیشنهاد دهند.
در پروژه های EPC شامل طراحی، تامین کالا و اجرای شبکه های صنعتی، این شرکت بارها طراحی و تولید مدارک مهندسی را بصورت دقیق و گسترده ، مطابق با استانداردهای روز دنیا انجام داده است. بر این اساس، قابلیت عقد قرارداد برای طراحی و مشاوره کلیه شبکه های صنعتی در سطح ملی را فارغ از انواع برندها، برای کاربری در صنایع گوناگون، داراست. رشد گسترده پروژه های اسکادا و مانیتورینگ در حوزه های نفت و گاز، برق و آب، این شرکت را برآن داشته تا علاوه سبد تامین کالا، از تجربیات و دانش انباشته در جهت سود آوری برای مجموعه استفاده نماید.
گواهینامه رتبه 4 شورای عالی انفورماتیک، که از سال 1394 این شرکت موفق به اخذ و حفظ آن گردیده است، موید تصمیم مدیران آن جهت توسعه دانش فنی و نهادینه ساختن خدمات فنی و مهندسی در سطوح مختلف می باشند. لذا این شرکت مشتاق به ارایه انواع خدمات نامبرده به کارفرمایان محترم و شرکت های مشاور فعال در زمینه نفت و گاز، نیرو، و اتوماسیون و نیز شبکه های زیر ساخت نظارت تصویری، برای توسعه بازار خود و ایجاد زمینه فنی مناسب در کاربرد انواع تجهیزات ارتباطی است.
علاقمندان می توانند علاوه اطلاعات ارایه شده در وبسایت، با بخش های فنی دپارتمان های شبکه های صنعتی، و دپارتمان فناوریهای نوین رایانه ای، برای برگزاری پرزنتیشن های فنی و یا عقد قرارداد برای خدمات مشاوره و مهندسی تماس حاصل فرمایند.

فرم استخدام